7/04/2009

Další omluva, asi trochu bezvýznamná,ale což...

Nebyla jsem tu, neměla jsem čas a neměla jsem ani chuť.Nebyly novinky, nebyly spoilery, nebyly nové epizody.Nemám počítač.Nikdo sem stejně nechodí, nikoho to nezajímá.

Takhle jedině můžu popsat dobu po kterou jsem tady nebyla, už zase nemám počítáč, zase je rozbitý (jako už po 6 v 6 měsících co ho mám) ale jsou prázdniny, objevily se nějaké novinky a tak jsem se rozhodla, že bych web doplnila.Neslibuju obnovu a pravidelé aktualizace, ještě jsem si nerozplánovala kam pojedu, ale budu zkoušet přidávat nějakou grafiku a takhle.

Au revoir!

5 comments:

Kelly July 4, 2009 at 3:50 AM  

Ahoj:) kam jdeš na školu? Já se prokousávám třetí sérií HIMYM, naprosto awsome:D
S Twilight jsem moc nepokročila, uvízla jsem na 30. straně, navíc chodím na brigádu, tak ani nemám náladu něco číst.
Tak se měj a užívej prázdniny♥

Melon.Katie July 4, 2009 at 4:26 AM  

Ahoj :) jdu na česko-anglické gymnázium v Budějovicích, budu na intru, takže neic moc ale škola se zdá bejt dobrá :)
Co ty?

Jojo HIMYM je awesome ale já jsme uvízla u epizody 2x04...
A Twilight jsem dostala chvíli po narozkách, ěnco kolem 23.6 ateďka jsem an straně 95, ale taky nepokračuju nemam moc času :D
a brigádu jsem taky chtěla jít, ale tady u nás nikde neberou lidi pod 16 takže mam dost smůlu no....

Miss Garcia July 5, 2009 at 12:32 AM  

Omluva se přijmá =D Vážně v pohodě prostě máš pro to svoje důvody a to je tvá věc.Lidi by tu omluvu měli příjmout! =)

A jinak díky za info o tom mobilu, asi to hodím na stránku,když se v komentářích rozbíhali takové diskuze. samozřejmě s tvým zdrojem. ;)

Kelly July 6, 2009 at 10:48 AM  

Páni, Budějovice jsou pěkně daleko ode mě:) Tak držím palce, at se ti to tam líbí. Taky bydlím na intru, podle mě je to naprosto super, ale musíš mít dobrý spolubydlící. Naštěstí jsme na pokoji už jenom dvě:)Já v září půjdu už do třetího ročníku, strašně to letí:(
Tak u HIMYM už jsem začala 3. sérii, chci tričko s Legen...wait for it...dary:D to by bylo luxusní.
Tak zas někdy písni;)

Cherry July 10, 2009 at 2:36 PM  

jn můj Budulínek už mě taky štve! pořád se mi restartuje a seká a toho taky mám asi půl roku xD
jinak je super, že si z5 :-)

Our Blogger Templates Web Design

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP